1. Kaip grąžinti įsigytas prekes?
Jei gavote brokuotą ar išteptą prekę, prašome susisiekti su mumis. Tokiu atveju mes atsiųsime kurjerį ir nekokybiška prekė iš Jūsų bus paimti, o pinigai grąžinti ne tik už apmokėtą prekę bet ir už siuntimo išlaidas. Pinigai grąžinami tik tuomet, kai prekė atkeliauja iki mūsų ir yra apžiūrėta. Jei įsigijote prekę ir nusprendėte, kad ji jums nepatinka, nėra reikalinga, ją galite grąžinti tik tuo atveju, jei ji nebuvo naudota, nebuvo sugadinta ir nėra praradusi prekinės išvaizdos. Tokiu atveju grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. O pinigai už sugrąžintą prekę yra pervedami, gavus prekę ir ją apžiūrėjus. Pinigai grąžinami tik už prekę, už siuntimo išlaidas tokiu atveju nėra grąžinama.
2. Kokios garantijos taikomos prekėms?
Mūsų elektroninė parduotuvė www.Patressiulai.lt taiko garantijas įstatymo numatyta tvarka, vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo", t.y. jei pastebimas prekės defektas ar trūkumas, pasirinktinai kliento pageidavimu šis trūkumas arba pašalinamas, arba prekė pakeičiama. Jei prekės atitaisyti nepavyksta, arba nėra prekės kuria būtų galima ją pakeisti, Jūs galite prekę grąžinti ir atgauti visą jos pirkimo kainą, arba pasilikti prekę ir gauti nuolaidą. Garantija netaikoma prekėms, kurios sugadintos dėl netinkamo naudojimo, prekėms, sugadintoms siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo. Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui defektuotas prekes ir tik tokią prekę, kuri nebuvo naudojama, nėra sugadinta Pirkėjo, originali komplektacija, nepažeista pakuotė, etiketės nebuvo nuplėštos ar kitaip pažeistos.
3. Pinigų grąžinimas.
Pinigai už prekes grąžinami per 14 d. Pinigai grąžinami tik už nepažeistas ir nesugadintas prekes. Pinigai nėra grąžinami už siuntimo išlaidas.